12 Mayıs 2013 Pazar

Anneler günü için....


Reyhanlı'da, Bosna'da, İstiklal yolunda yahut dünyanın herhangi bir yerinde katledilen tüm şehit annelerin aziz ruhları için...

Anne Bosna'dan yazıyorum sana, bugün yanında olmayı o kadar isterdim ki...

Bugünü Bosna'da evlatlarını savaşta kaybetmiş annelerle ve annelerini savaşta kaybetmiş çocuklarla geçirdim. Eskiden bir çocuk parkı ama artık mezarlık olan Saraybosna'nın göbeğindeki mezarlıkta çiçekli bahçem oldu...

Bilirim, beni paylaşmayı sevmezsin ama bu kez,
hepsini ziyaret gittin mi?
kimseyi yanlız bırakmadın değil mi?
dediğini duyar gibiyim. Gidebildiğim kadar gittim anne, savaşın derin izlerini onlarca yıl sonrada olsa kalbimin ortasında yangın gibi hissettim...

Anne sevgisini bile paylaşabilen bir çocuğu yetiştirdiğin için ellerinden öper bu anneler gününde annesinden uzakta olan belki de onu bir daha görme şansı bulamayacak herkes için anneler günün kutlu olsun derim...

oğlun

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ne diyeceğimi bilemedim...

    "Aya haber sal çıksın bu gece;
    Görünsün şöyle gönlümce.
    Bas kırbacı sihirli seccadeye,
    Göster hükmettiğini mesafeye
    Ve zamana... CST

    Öncü Y.

    YanıtlaSil